• Szkolenie partnerskie CPI

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT w pisaniu artykułów i wpisów w mediach społecznościowych?

Poznaj najlepsze techniki i tricki ekspertów by optymalnie wykorzystać ChatGPT. 

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT w pisaniu artykułów i wpisów w mediach społecznościowych?

Opis szkolenia

Idea szkolenia

Odkryj potencjał sztucznej inteligencji (SI) i ChatGPT w tworzeniu angażujących artykułów, informacji prasowych i wpisów do mediów społecznościowych. Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję zdobyć wiedzę na temat tego, czym jest SI i ChatGPT, jak działają i jakie są ich zastosowania w tworzeniu tematów, w procesie pisania, w copywritingu i w komunikacji. Uczestnicy poznają najskuteczniejsze i sprawdzone techniki, które wzbogacą ich umiejętności komunikacji i warsztat dziennikarski, pomogą im pisać prosto, krótko i zwięźle artykuły, dynamiczne leady oraz magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika. Uczestnicy będą też mieli możliwość poznania technik tworzenia promptów, czyli formułowania poleceń dla ChatGPT, dzięki którym unikną błędów i uzyskają odpowiedzi na wysokim poziomie merytorycznym. Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i dla Twojej firmy!

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie kierujemy w szczególności do: specjalistów ds. komunikacji, promocji, marketingu i public relations w firmach urzędach, instytucjach i organizacjach, specjalistów ds. social media i content marketingu, dziennikarzy, copywriterów, blogerów, twórców treści wideo, autorów artykułów PR, SEO, informacji prasowych, newsletterów i postów w mediach społecznościowych.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie będzie prowadzone przez znanego eksperta w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, komunikacji i marketingu cyfrowego (+600 firm, +200 mediów, +100 instytucji). 
  • Poznasz konkretne i aktualne przykłady, eksperckie techniki i tricki, praktyczne rozwiązania kopiuj-wklej.
  • Poprzednie webinary i szkolenia były bardzo wysoko oceniane przez uczestników z całej Polski.

Korzyści dla uczestników

  • Oszczędność czasu i efektywność: Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i ChatGPT uczestnicy nauczą się, jak skrócić czas tworzenia treści, a jednocześnie zwiększyć ich jakość. Automatyzacja pisania artykułów i wpisów w mediach społecznościowych pozwoli zaoszczędzić nawet do 2 godzin dziennie, dzięki czemu można poświęcić więcej czasu na inne zadania.
  • Zróżnicowanie treści: Szkolenie pozwoli uczestnikom odkryć różnorodność możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie pisania. Od generowania pomysłów, planów tekstów, pisania tekstów, poprzez tworzenie grafik i prezentacji, aż po spersonalizowane wiadomości e-mail czy scenariusze materiałów wideo.
  • Doskonała współpraca z ChatGPT: Szkolenie pokaże uczestnikom, jak skutecznie komunikować się z ChatGPT, aby uzyskać pożądane efekty. Opanowanie technik wykorzystywania promptów oraz nauka nowego języka interakcji z ChatGPT umożliwi tworzenie treści dostosowanych do konkretnych potrzeb i celów.
  • Tworzenie atrakcyjnych treści: Dzięki zastosowaniu eksperckich technik zaprezentowanych na szkoleniu, uczestnicy nauczą się, jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie we współpracy z super-asystentem jakim stanie się ChatGPT. Poznają sprawdzone metody dziennikarzy, copywriterów oraz specjalistów od social media.
  • Rozwój osobisty i zawodowy: Udział w szkoleniu umożliwi uczestnikom zdobycie nowych umiejętności w obszarze wykorzystywania sztucznej inteligencji. Ta wiedza i nowa umiejętność, jaką jest zaawansowana technika współpracy z ChatGPT, nie tylko zwiększy efektywność ich pracy, ale także przyczyni się do rozwoju ich kariery.

Korzyści dla firmy lub instytucji

  • Obniżenie kosztów funkcjonowania firmy: Szkolenie pozwoli uczestnikom zaoszczędzić czas, dzięki poznaniu nowych technik brainstormingu, pisania i automatyzacji procesów tworzenia treści. To umożliwi skoncentrowanie się na innych strategicznych i kreatywnych działaniach i na lepszym wykorzystaniu zasobów firmy, która zyska na konkurencyjności.
  • Zwiększenie efektywności pracy: Pracownicy firmy po ukończeniu szkolenia będą w stanie tworzyć treści szybciej i bardziej efektywnie dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i ChatGPT. To przełoży się na większą produktywność zespołu i możliwość generowania większej ilości treści w krótszym czasie.
  • Wyższa jakość treści: Dzięki nowym umiejętnościom zdobytym na szkoleniu, pracownicy będą w stanie tworzyć treści o wyższej jakości i bardziej dostosowane do kręgów zainteresowania czytelników. To pozwoli autorom zwiększyć szanse na bycie zauważonym i czytanym.
  • Wzrost zaangażowania i interakcji z klientami: Tworzenie spersonalizowanych treści za pomocą ChatGPT może zwiększyć zaangażowanie klientów i interakcję z nimi. Treści dostosowane do indywidualnych potrzeb czytelników mogą przekonać ich do dłuższego pozostawania na stronie firmy lub do zaangażowania się w dialog na mediach społecznościowych.
  • Dostosowanie treści do różnych kanałów i grup odbiorczych: Po ukończeniu szkolenia, pracownicy będą potrafili wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia treści dostosowanych do specyfiki różnych platform i grup odbiorczych. To pozwoli firmie skuteczniej dotrzeć do swoich klientów i wzmocnić swoją obecność na różnych mediach społecznościowych.
  • Szybka reakcja na trendy i zdarzenia: Dzięki umiejętności korzystania z ChatGPT do generowania treści w czasie rzeczywistym, firma będzie mogła szybko reagować na bieżące trendy, wydarzenia branżowe czy aktualności. To umożliwi dostarczanie świeżych treści, które przyciągną uwagę odbiorców.
  • Lepsza optymalizacja treści pod kątem SEO: Szkolenie pomoże pracownikom zrozumieć, jak skutecznie wykorzystać sztuczną inteligencję do optymalizacji treści pod kątem SEO. Poznanie technik generowania treści z uwzględnieniem odpowiednich słów kluczowych przyczyni się do poprawy widoczności firmy w wynikach wyszukiwania.

Metody szkoleniowe

Wykład teoretyczny. Ćwiczenia. Gra edukacyjna, sondy i quizy. Dyskusje grupowe.


Szkolenie realizowane przy współpracy z:

CPI - Centrum Promocji Informatyki

Centrum Promocji Informatyki (CPI)

Firma edukacyjna działająca na rynku od 1992 r. Realizuje szkolenia, warsztaty, konferencje specjalistyczne z zakresu: prawa, finansów, informatyki i biznesu stosując nowoczesne metody szkoleniowe. Organizowane szkolenia to gwarancja wysokiej jakości i profesjonalizmu będącego wynikiem ponad 30-letniego doświadczenia.

Współadministratorami danych osobowych są Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o. i Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. Dane przetwarzamy dla realizacji umowy, powiązanych obowiązków prawnych i organizacji szkolenia. Przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w Polityce prywatności.

Program szkolenia

I. Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych?

  1. Nawyki czytelnicze zmieniły się pod wpływem smartfonów i mediów społecznościowych.
  2. Ludzie najczęściej czytają tylko same tytuły, rzadziej leady i śródtytuły artykułów…
  3. …ale te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski.
  4. Jak konsumują treści różne grupy docelowe: kobiety, mężczyźni, młodzi, seniorzy?
  5. Co Polacy najbardziej cenią w Facebooku, Instagramie, Linkedinie, X (Twitter), Tiktoku i YouTube?
  6. Wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności.

II. 30 rzeczy, które SI i ChatGPT mogą zrobić, by uatrakcyjnić artykuły, informacje prasowe i wpisy w mediach społecznościowych.

  1. Dzięki SI możesz zaoszczędzić nawet 2 godz. dziennie.
  2. Zleć SI pisanie artykułów, wpisów w social media, tekstów do newslettera, tworzenie prezentacji i grafik, materiałów wideo i wiele innych rzeczy.
  3. Zastosowanie SI w copywritingu i storytellingu.
  4. Generowanie spersonalizowanych i atrakcyjnych wiadomości e-mail.
  5. Tworzenie grafik 3D, zdjęć i innych ilustracji za pomocą SI.
  6. Jak skutecznie przeprowadzić burzę mózgów z ChatGPT, by wygenerować dziesiątki pomysłów?
  7. Wykorzystaj ChatGPT do optymalizacji treści pod kątem SEO.

III. Odkryj niesamowite możliwości ChatGPT i stwórz swojego własnego super-asystenta.

  1. ChatGPT podpowie Ci jak konkretnie pisać krótko, zwięźle i ciekawie.
  2. Każdy chatbot jest inny. Co ChatGPT i 3 inne chatboty mogą zrobić dla Ciebie?
  3. 10 rzeczy, których ChatGPT nie potrafi robić, albo robi źle.
  4. 20 funkcji, jakie oferuje ChatGPT. Niektóre Cię zaskoczą.
  5. Jak zapewnić ChatGPT dostęp do aktualnych informacji i ominąć jego ograniczenia?
  6. 12 błędów, które popełniasz z ChatGPT i jak je naprawić.
  7. Jak zrobić z ChatGPT super-asystenta w tworzeniu treści?

IV. Najlepsze techniki i tricki ekspertów, by optymalnie wykorzystać ChatGPT.

  1. Komunikacja z ChatGPT oparta na promptach, tzn. poleceniach.
  2. Im lepszy prompt, tym lepsza odpowiedź.
  3. 6 rodzajów promptów. Wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada w danej sytuacji.
  4. 12 zasad jak rozmawiać z ChatGPT. To nowy język, którego trzeba się nauczyć.
  5. Metoda AKTIF na prompt idealny.
  6. Jak napisać cały artykuł lub informację prasową we współpracy z ChatGPT, etap po etapie?
  7. 30 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej.

V. 12 najskuteczniejszych technik i tricków jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie używając ChatGPT.

  1. Sprawdzone techniki dziennikarzy, copywriterów, specjalistów od social media i SEO.
  2. Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników.
  3. Te techniki dziennikarstwa wizualnego, hipnotycznego copywritingu i storytellingu uatrakcyjnią Twoje artykuły, wpisy i zajawki w mediach społecznościowych.
  4. Zaplanuj swój tekst krok po kroku: 3 plany artykułów i informacji prasowych na każdą okazję.
  5. Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu?
  6. Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika?
  7. 5 sposobów na tworzenie większej ilości treści w krótszym czasie.
  8. Optymalizacji treści przy użyciu ChatGPT.

VI. Ćwiczenia.

VII. Dyskusja i podsumowanie szkolenia.

Prelegenci

Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodyk szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem. Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu...

Zapisy trwają do dnia poprzedzającego rozpoczęcie szkolenia do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc. Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu 7 dni roboczych po szkoleniu.  Dostęp do szkolenia możliwy wyłącznie w czasie rzeczywistym.

Organizatorem szkolenia jest Centrum Promocji Informatyki (CPI). Link do szkolenia oraz materiały szkoleniowe i certyfikat otrzymają Państwo od organizatora.

Współadministratorami danych osobowych są Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o. i Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. Dane przetwarzamy dla realizacji umowy, powiązanych obowiązków prawnych i organizacji szkolenia. Przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w Polityce prywatności.

Szukasz szkolenia dla Twojego zespołu?

To szkolenie możemy zorganizować także w formule szkolenia zamkniętego dopasowanego do poziomu wiedzy i potrzeb uczestników. Przeprowadzimy je w formie stacjonarnej lub online oraz miejscu i terminie wskazanym przez Ciebie.

Dowiedz się więcej
Szkolenia zamknięte C.H.Beck