Wycena usług prawnych - praktyczne warsztaty
Jak skalkulować usługę i wycenić czas poświęcony klientowi? Jak przedstawić klientowi jego korzyści? Jak renegocjować umowę, gdy zakres i czasochłonność usługi wzrasta?
Szkolenie online [?]
22.10.2024 11:00-14:00
To szkolenie obejmuje:
- Możliwość zadawania pytań podczas szkolenia
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat uczestnictwa
Opis szkolenia
Wycena usług nie jest przedmiotem nauczania akademickiego prawników, dlatego zdani są oni na własne predyspozycje, doświadczenia i pozaakademickie formy szkolenia w tym zakresie. Praktycznie nie ma na rynku szkoleń z wyceny i sprzedaży dedykowanych specjalnie dla prawników, a szkolenia ogólne ”dla biznesu” nie uwzględniają specyfiki usług prawnych. Dlatego przygotowaliśmy dla Państwa szkolenie z wyceny usług prawniczych, negocjacji i rozmów z klientami o pieniądzach, gdyż wycena usług i podwyżka cen sprawia trudność nawet najbardziej doświadczonym prawnikom.
Cel szkolenia
Szkolenie pozwoli właściwie wycenić świadczoną usługę prawną, zweryfikować swoją politykę cenową i lepiej komunikować się z klientem kancelarii w tym zakresie. Szkolenie będzie możliwością zweryfikowania swojej strategii wyceny i poprawienia jej – w ramach warsztatów wspólnie przećwiczymy na konkretnych przykładach wycenę usługi prawnej z uwzględnieniem wszystkich istotnych w tym zakresie elementów.
Szkolenie ma formę warsztatową, pozwala przećwiczyć na case study umiejętność adekwatnej wyceny swoich usług i poprawić umiejętności negocjacyjne.
Na szkoleniu dowiesz się m.in.:
- Jak odpowiednio wycenić usługę prawną?
- Jak pokazać klientowi kancelarii za co płaci?
- Jak przedstawić klientowi jego korzyści?
- Reprezentacja/ konsultacje on line/ pakiety/ maile / telefony - jak skalkulować usługę i wycenić czas poświęcony klientowi?
- Jak renegocjować umowę, gdy zakres i czasochłonność usługi wzrasta?
- Jak radzić sobie z obiekcjami klienta?
- Jak uświadomić klientowi za co tak naprawdę płaci?
- Asertywność – jak odmawiać?
- Emocje, jak je dobrze wykorzystać?
- Jak reagować cenowo na kryzysy, takie jak epidemia COVID-19?
Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
- nie wiesz czy masz dobrą cenę za świadczone usługi prawne,
- wycena to dla Ciebie zawsze stres,
- często zaniżasz cenę w obawie przed utratą klienta,
- źle się czujesz z obiekcjami klienta,
- masz te same ceny od lat,
- wykonujesz dodatkową pracę za darmo,
- pracujesz bardzo dużo, a budżet się stale nie dopina,
- ciągle jesteś na minusie,
- nie umiesz rozmawiać o pieniądzach również w innych sytuacjach.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie kierujemy do adwokatów i radców prawnych, osób zarządzających jednoosobową lub kilkuosobową kancelarią prawną lub inną firma usługową, a także do osób odpowiedzialnych za wycenę usługi, pracujących i negocjujących z klientem.
Program szkolenia
1. Wycena usług
- Strategie wyceny usług.
- Stawka godzinowa, ile jest warta godzina pracy.
- Moja wycena- ustalenie ceny, co wziąć pod uwagę, rewizja własnej strategii.
- Rodzaje usług i klientów. Z kim chcę pracować?
- Wizerunek finansowy kancelarii.
- Przekonania ograniczające właściwą wycenę usługi.
- Pandemia COVID – czy i jak wpływa na cenę?
- Ćwiczenie- wyceń swoją usługę. Case study.
2. Negocjacje cenowe
- Podwyżka ceny. Zmiana cennika. Jak skutecznie podnosić ceny.
- Emocje i obiekcje klienta.
- Negocjowanie stawki.
- Zmiana charakteru i zakresu usługi – zmiana ceny.
- Ratowanie usługi nieopłacalnej.
- Klient który nam nie płaci lub notorycznie spóźnia się z płatnością.
- Case study.
Podczas szkolenia jest przewidziana jedna przerwa.
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Zapisy trwają do dnia poprzedzającego rozpoczęcie szkolenia do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc. Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu 7 dni roboczych po szkoleniu. Dostęp do szkolenia możliwy wyłącznie w czasie rzeczywistym.
Szkolenie online
Szkolenia online odbywają się przy użyciu platformy Clickmeeting. Nie później niż na 2 godziny przed startem danego szkolenia do uczestników zostanie wysłany e-mail z informacjami jak dołączyć do webinaru. W razie trudności lub nieotrzymania wiadomości (prosimy sprawdzić folder SPAM) z linkiem prosimy o kontakt: tel.: +48 22 311 22 22 lub [email protected].
Udział w szkoleniu można wziąć przy użyciu:
- komputera z systemem operacyjnym Windows 10 lub 11, MacOs 10.13 lub nowszej, Linux, Chrome OS wyposażone w najnowszą wersję przeglądarki Chrome, Safari, Opera, Edge lub Firefox.
- urządzenia mobilnego z systemem operacyjnym Google Android, Apple iOS lub Huawei HarmonyOS z zainstalowaną aplikacją ClickMeeting Webinars Meetings.
Szkolenia zamknięte
Szukasz szkolenia dla Twojego zespołu?
To szkolenie możemy zorganizować także w formule szkolenia zamkniętego dopasowanego do poziomu wiedzy i potrzeb uczestników. Przeprowadzimy je w formie stacjonarnej lub online oraz miejscu i terminie wskazanym przez Ciebie.
Dowiedz się więcej