Podpis elektroniczny w pracy urzędu

Archiwum
Szkolenie online
Odbyło się:
To szkolenie obejmowało:
- Możliwość zadawania pytań podczas szkolenia
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat uczestnictwa
Sprawdź aktualne szkolenia z kategorii:
Prawo administracyjneInteresuje Cię to szkolenie w formie szkolenia zamkniętego? - dowiedz się więcej ›
Opis szkolenia
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zapoznanie się z rodzajami podpisu elektronicznego i prawidłowością ich składania na dokumencie, nabycie umiejętności prawidłowej weryfikacji podpisów złożonych na dokumencie, a także zdobycie wiedzy jak postępować, gdy pojawia się informacja o podpisie nieprawidłowym, nieważnym oraz o braku możliwości weryfikacji.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie kierujemy w szczególności do pracowników sekretariatów, kancelarii, referencji, osób decyzyjnych, pracowników posługujących się podpisem elektronicznym lub pracujących w systemach EZD, SOD, EPUAP2.
Szkolenie realizowane przy współpracy z:
Centrum Promocji Informatyki (CPI)
Firma edukacyjna działająca na rynku od 1992 r. Realizuje szkolenia, warsztaty, konferencje specjalistyczne z zakresu: prawa, finansów, informatyki i biznesu stosując nowoczesne metody szkoleniowe. Organizowane szkolenia to gwarancja wysokiej jakości i profesjonalizmu będącego wynikiem ponad 30-letniego doświadczenia.
Współadministratorami danych osobowych są Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o. i Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. Dane przetwarzamy dla realizacji umowy, powiązanych obowiązków prawnych i organizacji szkolenia. Przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w Polityce prywatności.
Program szkolenia
1. Obowiązki podmiotów realizujących zadania publiczne - podstawa prawna:
- Doręczanie dokumentów elektronicznych – w jakich sytuacjach ma zastosowanie poczta elektroniczna, a w jakich elektroniczna skrzynka podawcza.
- Zakres niezbędnych informacji do opublikowania na stronach podmiotowych Biuletynów Informacji Publicznej.
- Kiedy stosujemy podpis kwalifikowany.
- Sporządzanie pism w formie dokumentów elektronicznych.
- Sporządzanie kopii pism otrzymanych w postaci elektronicznej.
- Wymiana dokumentów pomiędzy podmiotami realizującymi zadania publiczne.
2. Podpisywanie dokumentów i weryfikacja poprawności podpisów:
- Podpisywanie dokumentów podpisem kwalifikowanym .
- Podpisywanie dokumentów podpisem kwalifikowanym w plikach formatu PDF.
- Podpisywanie wielu dokumentów.
- Weryfikacja podpisu – sposoby.
- Negatywna weryfikacja podpisu- sposób postępowania, skutki.
- Brak możliwości weryfikacji podpisu- sposób postępowania, skutki.
- Podpisywanie dokumentów na platformie.
- Weryfikacja dokumentów.
- Podpisywanie Podpisem Zaufanym.
- Weryfikacja Podpisu Zaufanego.
- Przedłużanie ważności i unieważnianie Podpisu Zaufanego.