Sektor publiczny
Szkolenia i webinaria dla pracowników sektora publicznego, uzwględniające najnowsze przepisy, regulacje i zmiany w prawie.
Od RODO do Aktu AI - praktyczny przewodnik dla IOD
E-doręczenia po zmianach - praktyczne ujęcie
Prawo pracy 2025 - aktualne przepisy w praktyce
Wdrożenie systemu EZD
Rozliczanie projektów unijnych
Kurs: Specjalista ds. kadr
Umowa o roboty budowlane w praktyce
Reforma planowania przestrzennego – aktualne wyzwania
Szkolenia dla sektora publicznego skierowane są do pracowników administracji publicznej, organów państwowych, samorządowych, jednostek sektora finansów publicznych i innych instytucji publicznych. Mają na celu dostarczenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania i funkcjonowania w sektorze publicznym.
Odbiocami szkoleń dla JST są osoby na takich stanowiskach jak: wójt, burmistrz, kierownik urzędu stanu cywilnego, sekretarz JST, kięgowy budżetowy, księgowy JFP, skarbnik jednostki samorządu terytorialnego, specjalista z zakresu zamówień publicznych, dyrektor instytucji kultury, prezes spółki komunalnej, dyrektor domu pomocy społecznej, radny, inspektor ochrony danych czy też dyrektor publicznej jednostki oświatowej.
Szkolenia dla gmin i innych jednostek samorządu terytorialnego skupiają się na tematach z m.in. następujących dziedzin: finanse i kadry, ochrona danych i dostęp do informacji publicznej, zamówienia publiczne, instytucje kultury, pomoc społeczna, oświata czy administracja sądowa.
Uczestnicy szkoleń mogą zgłębić swoją wiedzę o aktualne przepisy związane z np. procedurami administracyjnymi, decyzjami administracyjnymi, budżetowaniem w JSFP, monitorowaniem i oceną projektów, zarządzaniem zasobami ludzkimi, kontrolą finansową, zarządzaniem długiem publicznym, planowaniem i raportowaniem finansowym w sektorze publicznym, przetargami, konkursami ofert czy procedurami udzielania zamówień publicznych.
Szkolenia mają formę wykładów, warsztatów lub studiów przypadków.