• Szkolenie partnerskie CPI

ChatGPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i public relations

ChatGPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i public relations

Opis szkolenia

Idea szkolenia

Umiejętność tworzenia treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji staje się jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji PR. Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze. Dzięki temu szybciej i skuteczniej zbudujesz pozytywny wizerunek swojej instytucji.

To szkolenia da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT i opanowania tego niesamowicie potężnego narzędzia w komunikacji. Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie kierujemy w szczególności do:

  • Rzeczników prasowych.
  • Pracowników działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w firmach, organizacjach i w administracji publicznej.
  • Pracowników agencji Public Relations, agencji interaktywnych i social media.
  • Autorów tekstów piarowych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych.

Korzyści dla uczestników:

  • Szkolenie będzie prowadzone przez trenera z ogromnym doświadczeniem. Krzysztof Urbanowicz, który jest m. in. byłym dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa, prowadzi szkolenia od 25 lat w Polsce i Francji. Ma na swoim koncie kilka tysięcy szkoleń, w tym - tylko w okresie 1,5 roku - prawie 200 szkoleń z zakresu generatywnej AI dla firm z różnych branż, od mediów, PR i marketingu, przez FMCG i farmację, po sektor finansowy i przemysłowy. Zna specyfikę zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm, co pozwala dostosować treści do konkretnych wyzwań każdej organizacji.
  • Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić.
  • Zobaczysz co to jest Chat GPT, jakie są jego zalety i wady.
  • Poznasz 20 najlepszych narzędzi i aplikacji sztucznej inteligencji do wykorzystania w Public Relations.
  • Nauczysz się jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców.
  • Opanujesz techniki pisania artykułów lub informacji prasowej w krótki, zwięzły i ciekawy sposób.
  • Poznasz 7 najskuteczniejszych formuł copywriterskich opartych na psychologii i emocji, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj – wklej.

Szkolenie realizowane przy współpracy z:

CPI - Centrum Promocji Informatyki

Centrum Promocji Informatyki (CPI)

Firma edukacyjna działająca na rynku od 1992 r. Realizuje szkolenia, warsztaty, konferencje specjalistyczne z zakresu: prawa, finansów, informatyki i biznesu stosując nowoczesne metody szkoleniowe. Organizowane szkolenia to gwarancja wysokiej jakości i profesjonalizmu będącego wynikiem ponad 30-letniego doświadczenia.

Współadministratorami danych osobowych są Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o. i Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. Dane przetwarzamy dla realizacji umowy, powiązanych obowiązków prawnych i organizacji szkolenia. Przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w Polityce prywatności.

Program szkolenia

I. Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców:

  1. Ludzie lubią historie. Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując w tekstach hollywoodzkie techniki opowiadania historii.
  2. Zasada „Show, don’t tell”.
  3. 6 sześć archetypów historii, które możesz wykorzystać w swojej komunikacji.
  4. Storytelling pokazuje, nie tłumaczy. Dlatego jest tak skuteczny.
  5. Storytelling wizualny, czyli opowiadanie historii przy pomocy obrazów, jest prostsze niż myślisz.
  6. ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści.
  7. Gotowe schematy storytellingowe do zastosowania od razu.

II. Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie artykuł lub informację prasową, od pierwszego do ostatniego zdania:

  1. Sprawdzone techniki i tricki dziennikarzy i copywriterów.
  2. 7 etapów pisania tekstu: od planu do puenty i tytułu.
  3. Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu.
  4. Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika.
  5. 7 środków stylistycznych i retorycznych, które pomogą pokazać emocje w tekście.
  6. Metoda Hamburgera pozwoli Ci zbudować solidną i przekonującą argumentację, akapit po akapicie.
  7. Czy popełniasz te błędy?

III. 7 najskuteczniejszych formuł copywriterskich opartych na psychologii i emocji, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj – wklej:

  1. Tego etapu pisania tekstów copywriterskich nie możesz pominąć.
  2. Język korzyści - technika perswazji skupiona na korzyściach.
  3. Techniki hipnotycznego copywritingu, które uatrakcyjnią Twoje artykuły i informacje prasowe.
  4. Jak pisać skuteczne Call To Action.
  5. Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu.
  6. Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy.

IV. 20 najlepszych narzędzi i aplikacji sztucznej inteligencji do wykorzystania w Public Relations:

  1. Co to jest sztuczna inteligencja (SI) i jak działa.
  2. Dzięki tym narzędziom SI zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo.
  3. Te narzędzia SI pomogą Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści, od planu do puenty i tytułu.
  4. Generatory tekstów, które same piszą tytuły, leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy.
  5. 10 rzeczy, których sztuczna inteligencja nie potrafi (jeszcze) zrobić.

V. Jak rozmawiać z ChatemGPT: 12 promptów, dzięki którym uzyskasz najlepsze merytorycznie odpowiedzi:

  1. Prompt Engeneering: Jak skutecznie rozmawiać z ChatemGPT.
  2. Komunikacja z ChatemGPT oparta na „promptach”, tzn. poleceniach.
  3. 5 typów promptów na każdą okazję.
  4. ChatGPT jest tak inteligentny, jak prompty i kontekst, które mu przekazujesz.
  5. 10 czasowników, dzięki którym ChatGPT najlepiej zrozumie, co ma dla Ciebie zrobić.
  6. Analiza 12 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej.

VI. Praktyczne ćwiczenia.

Prelegenci

Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodyk szkoleń z ponad 20-letnim doświadczeniem. Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu...

Zapisy trwają do dnia poprzedzającego rozpoczęcie szkolenia do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc. Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu 7 dni roboczych po szkoleniu.  Dostęp do szkolenia możliwy wyłącznie w czasie rzeczywistym.

Organizatorem szkolenia jest Centrum Promocji Informatyki (CPI). Link do szkolenia oraz materiały szkoleniowe i certyfikat otrzymają Państwo od organizatora.

Współadministratorami danych osobowych są Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o. i Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. Dane przetwarzamy dla realizacji umowy, powiązanych obowiązków prawnych i organizacji szkolenia. Przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w Polityce prywatności.


Szkolenie online

ClickMeeting CPI

Szkolenia online odbywają się przy użyciu platformy Clickmeeting. Nie później niż na 2 godziny przed startem danego szkolenia do uczestników zostanie wysłany e-mail z informacjami jak dołączyć do webinaru.

Udział w szkoleniu można wziąć przy użyciu:

  • komputera z systemem operacyjnym Windows 10 lub 11, MacOs 10.13 lub nowszej, Linux, Chrome OS wyposażone w najnowszą wersję przeglądarki Chrome, Safari, Opera, Edge lub Firefox.
  • urządzenia mobilnego z systemem operacyjnym Google Android, Apple iOS lub Huawei HarmonyOS z zainstalowaną aplikacją ClickMeeting Webinars Meetings.

Szukasz szkolenia dla Twojego zespołu?

To szkolenie możemy zorganizować także w formule szkolenia zamkniętego dopasowanego do poziomu wiedzy i potrzeb uczestników. Przeprowadzimy je w formie stacjonarnej lub online oraz miejscu i terminie wskazanym przez Ciebie.

Dowiedz się więcej
Szkolenia zamknięte C.H.Beck