ChatGPT dla specjalistów ds komunikacji, promocji i public relations
Szkolenie online [?]
19.12.2024 09:00-14:00
To szkolenie obejmuje:
- Możliwość zadawania pytań podczas szkolenia
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat uczestnictwa
Opis szkolenia
Idea szkolenia
Umiejętność tworzenia treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji staje się jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji PR. Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze. Dzięki temu szybciej i skuteczniej zbudujesz pozytywny wizerunek swojej instytucji.
To szkolenia da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT i opanowania tego niesamowicie potężnego narzędzia w komunikacji. Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie kierujemy w szczególności do:
- Rzeczników prasowych.
- Pracowników działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w firmach, organizacjach i w administracji publicznej.
- Pracowników agencji Public Relations, agencji interaktywnych i social media.
- Autorów tekstów piarowych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych.
Korzyści dla uczestników:
- Szkolenie będzie prowadzone przez trenera z ogromnym doświadczeniem. Krzysztof Urbanowicz, który jest m. in. byłym dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa, prowadzi szkolenia od 25 lat w Polsce i Francji. Ma na swoim koncie kilka tysięcy szkoleń, w tym - tylko w okresie 1,5 roku - prawie 200 szkoleń z zakresu generatywnej AI dla firm z różnych branż, od mediów, PR i marketingu, przez FMCG i farmację, po sektor finansowy i przemysłowy. Zna specyfikę zarówno dużych korporacji, jak i mniejszych firm, co pozwala dostosować treści do konkretnych wyzwań każdej organizacji.
- Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić.
- Zobaczysz co to jest Chat GPT, jakie są jego zalety i wady.
- Poznasz 20 najlepszych narzędzi i aplikacji sztucznej inteligencji do wykorzystania w Public Relations.
- Nauczysz się jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców.
- Opanujesz techniki pisania artykułów lub informacji prasowej w krótki, zwięzły i ciekawy sposób.
- Poznasz 7 najskuteczniejszych formuł copywriterskich opartych na psychologii i emocji, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj – wklej.
Szkolenie realizowane przy współpracy z:
Centrum Promocji Informatyki (CPI)
Firma edukacyjna działająca na rynku od 1992 r. Realizuje szkolenia, warsztaty, konferencje specjalistyczne z zakresu: prawa, finansów, informatyki i biznesu stosując nowoczesne metody szkoleniowe. Organizowane szkolenia to gwarancja wysokiej jakości i profesjonalizmu będącego wynikiem ponad 30-letniego doświadczenia.
Współadministratorami danych osobowych są Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o. i Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. Dane przetwarzamy dla realizacji umowy, powiązanych obowiązków prawnych i organizacji szkolenia. Przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w Polityce prywatności.
Program szkolenia
I. Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców:
- Ludzie lubią historie. Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując w tekstach hollywoodzkie techniki opowiadania historii.
- Zasada „Show, don’t tell”.
- 6 sześć archetypów historii, które możesz wykorzystać w swojej komunikacji.
- Storytelling pokazuje, nie tłumaczy. Dlatego jest tak skuteczny.
- Storytelling wizualny, czyli opowiadanie historii przy pomocy obrazów, jest prostsze niż myślisz.
- ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści.
- Gotowe schematy storytellingowe do zastosowania od razu.
II. Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie artykuł lub informację prasową, od pierwszego do ostatniego zdania:
- Sprawdzone techniki i tricki dziennikarzy i copywriterów.
- 7 etapów pisania tekstu: od planu do puenty i tytułu.
- Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu.
- Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika.
- 7 środków stylistycznych i retorycznych, które pomogą pokazać emocje w tekście.
- Metoda Hamburgera pozwoli Ci zbudować solidną i przekonującą argumentację, akapit po akapicie.
- Czy popełniasz te błędy?
III. 7 najskuteczniejszych formuł copywriterskich opartych na psychologii i emocji, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj – wklej:
- Tego etapu pisania tekstów copywriterskich nie możesz pominąć.
- Język korzyści - technika perswazji skupiona na korzyściach.
- Techniki hipnotycznego copywritingu, które uatrakcyjnią Twoje artykuły i informacje prasowe.
- Jak pisać skuteczne Call To Action.
- Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu.
- Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy.
IV. 20 najlepszych narzędzi i aplikacji sztucznej inteligencji do wykorzystania w Public Relations:
- Co to jest sztuczna inteligencja (SI) i jak działa.
- Dzięki tym narzędziom SI zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo.
- Te narzędzia SI pomogą Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści, od planu do puenty i tytułu.
- Generatory tekstów, które same piszą tytuły, leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy.
- 10 rzeczy, których sztuczna inteligencja nie potrafi (jeszcze) zrobić.
V. Jak rozmawiać z ChatemGPT: 12 promptów, dzięki którym uzyskasz najlepsze merytorycznie odpowiedzi:
- Prompt Engeneering: Jak skutecznie rozmawiać z ChatemGPT.
- Komunikacja z ChatemGPT oparta na „promptach”, tzn. poleceniach.
- 5 typów promptów na każdą okazję.
- ChatGPT jest tak inteligentny, jak prompty i kontekst, które mu przekazujesz.
- 10 czasowników, dzięki którym ChatGPT najlepiej zrozumie, co ma dla Ciebie zrobić.
- Analiza 12 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej.
VI. Praktyczne ćwiczenia.
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Zapisy trwają do dnia poprzedzającego rozpoczęcie szkolenia do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc. Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu 7 dni roboczych po szkoleniu. Dostęp do szkolenia możliwy wyłącznie w czasie rzeczywistym.
Organizatorem szkolenia jest Centrum Promocji Informatyki (CPI). Link do szkolenia oraz materiały szkoleniowe i certyfikat otrzymają Państwo od organizatora.
Współadministratorami danych osobowych są Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o. i Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. Dane przetwarzamy dla realizacji umowy, powiązanych obowiązków prawnych i organizacji szkolenia. Przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w Polityce prywatności.
Szkolenie online
Szkolenia online odbywają się przy użyciu platformy Clickmeeting. Nie później niż na 2 godziny przed startem danego szkolenia do uczestników zostanie wysłany e-mail z informacjami jak dołączyć do webinaru.
Udział w szkoleniu można wziąć przy użyciu:
- komputera z systemem operacyjnym Windows 10 lub 11, MacOs 10.13 lub nowszej, Linux, Chrome OS wyposażone w najnowszą wersję przeglądarki Chrome, Safari, Opera, Edge lub Firefox.
- urządzenia mobilnego z systemem operacyjnym Google Android, Apple iOS lub Huawei HarmonyOS z zainstalowaną aplikacją ClickMeeting Webinars Meetings.
Szkolenia zamknięte
Szukasz szkolenia dla Twojego zespołu?
To szkolenie możemy zorganizować także w formule szkolenia zamkniętego dopasowanego do poziomu wiedzy i potrzeb uczestników. Przeprowadzimy je w formie stacjonarnej lub online oraz miejscu i terminie wskazanym przez Ciebie.
Dowiedz się więcej