Komunikacja i relacja z klientem w biurze rachunkowym - praktyczne warsztaty
Jakie cechy ma biuro idealne w opinii klientów? Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”? Jak zachęcić klientów do współpracy, jak uczyć klientów dobrych praktyk, jak wymagać?

Archiwum
Szkolenie online
Odbyło się:
To szkolenie obejmowało:
- Możliwość zadawania pytań podczas szkolenia
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat uczestnictwa
Sprawdź aktualne szkolenia z kategorii:
Szkolenia miękkieInteresuje Cię to szkolenie w formie szkolenia zamkniętego? - dowiedz się więcej ›
Opis szkolenia
Klienci są niezbędni do funkcjonowania biura, jednocześnie relacje z nimi wielu księgowych określa jako najtrudniejszą część swojej pracy. Co sprawia że praca z klientem jest efektywna i satysfakcjonująca dla obu stron? Jak postawić granice? Jak asertywnie odmawiać i jak egzekwować wywiązywanie się z umowy przez klienta?
Relacje i rozmowy z klientem są trudne dla księgowych i właścicieli biur rachunkowych. Wielu księgowych określa kontakty z klientami i relacje jako najtrudniejszą część swojej pracy oraz definiuje jako wyzwanie rozmowy z klientami, egzekwowanie zapisów umowy, nieterminowość, oczekiwania klientów oraz ich roszczeniową czy konfrontacyjną postawę, a także oczekiwania świadczenia usług nie objętych umową i załatwiania za klientów spraw które mogliby załatwić sami.
Szkolenie ma formę warsztatową, pozwala przećwiczyć na case study umiejętność prowadzenia trudnych rozmów z klientami.
Na szkoleniu dowiesz się m.in.:
- Jakie potrzeby realizują klienci kupując usługi księgowe?
- Jakie kryteria przyjmują klienci oceniając sposób ich obsługiwania przez biuro?
- Jakie cechy ma biuro idealne w opinii klientów?
- Typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać?
- Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”( klient roszczeniowy, arogancki klient agresywny, klient który nie współpracuje lub jest niepunktualny)?
- Jak pogodzić stanowczość i uprzejmość wobec klienta?– zachowania asertywne?
- Komunikacja asertywna: nie, nie teraz, nie w tej cenie.
- Jak odmawiać gdy klient oczekuje natychmiast lub niemożliwego?
- Jak zachęcić klientów do współpracy, jak uczyć klientów dobrych praktyk, jak wymagać?
- Jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem?
- Jak stworzyć atmosferę przyjazną zarówno dla pracowników jak i klientów?
- Savior vivre z w relacji z klientem.
- W jaki sposób prowadzić rozmowy telefoniczne i jak pisać wiadomości?
- Jakie kryteria przyjmują klienci oceniając sposób ich obsługiwania przez biuro?
- Jakie cechy ma biuro idealne w opinii klientów?
- Jakich błędów unikać, czego absolutnie robić nie należy?
- Czego wymagać od pracowników i jak tworzyć standardy biura w pracy z klientem?
- Co o pracy z klientem powinien wiedzieć pracownik biura rachunkowego?
- Jak nauczyć się postępować z tzw. „trudnymi klientami”( klient roszczeniowy, arogancki klient agresywny, klient który nie współpracuje lub jest niepunktualny)?
- Jak pogodzić stanowczość i uprzejmość wobec klienta – zachowania asertywne?
- Jak nauczyć się odmawiać gdy klient oczekuje natychmiast?
- Jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem?
- Jak rozwiązywać kryzysy i typowe incydenty krytyczne we współpracy z klientem?
- Jak stworzyć atmosferę przyjazną zarówno dla pracowników jak i klientów?
- Jakich błędów unikać, czego absolutnie robić nie należy?
- Jak wymagać od pracowników i jak tworzyć standardy biura w pracy z klientem?
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie adresowane jest do księgowych i właścicieli biur rachunkowych, pracowników biur rachunkowych, osób pracujących z klientem w biurze rachunkowym (pracowników administracyjnych).
Program szkolenia
Termin szkolenia: 16.03.2023 11:00-14:00
- Standardy komunikacji z klientem.
- Skuteczna relacja z klientem.
- Wysokiej jakości komunikacja z klientem biura.
- Jakie są potrzeby klientów biur rachunkowych? Jak wygląda biuro i usługa idealna w opinii klientów?
- Standardy dobrej komunikacji.
- Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”( klient roszczeniowy, arogancki klient agresywny, klient który nie współpracuje lub jest, niepunktualny).
- Klient w emocjach, klient roszczeniowy który ma pretensje że nie zajmiesz się nim natychmiast.
- Klient chaotyczny i niezorganizowany, czyli ćwiczenie komunikacji asertywnej i egzekwowania zapisów umowy.
- Klient oczekujący nieobjętych umową usług w abonamentowej cenie.
- Case study.
Prelegenci
Szkolenia zamknięte
Szukasz szkolenia dla Twojego zespołu?
To szkolenie możemy zorganizować także w formule szkolenia zamkniętego dopasowanego do poziomu wiedzy i potrzeb uczestników. Przeprowadzimy je w formie stacjonarnej lub online oraz miejscu i terminie wskazanym przez Ciebie.
Dowiedz się więcej